KITSUNEGARI


Ο ΜΩΛΝΤΕΡ ΚΑΙ Η ΣΚΑΛΛΥ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΟΝ ΡΟΜΠΕΡΤ ΜΟΝΤΕΛ 'Η ΑΛΛΙΩΣ PUSHER, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ.

Μέσα στο Σωφρονιστήριο Λόρτον, μία θεραπεύτρια δουλεύει με τον Ρόμπερτ Μοντέλ, αλλιώς γνωστό ως Pusher (επεισόδιο 3X17). 'Ενας νοσοκόμος λέει στο νεαρό βοηθό του ότι ο Μοντέλ είναι πάρα πολύ επικίνδυνος και δεν πρέπει ποτέ να τον υποτιμήσει. Παρά τη συμβουλή, ο Μοντέλ προσελκύει τον νεαρό μαθητευόμενο στο κελί του... και λίγο μετά δραπετεύει.

Ο Σκίνερ, ο Μώλντερ κι η Σκάλλυ συγκεντρώνουν μία ομάδα από πράκτορες του FBI και αστυνομικούς για την απόδραση. Η ομάδα αντιδρά με σκεπτικισμό όταν ο Μώλντερ αποκαλύπτει ότι ο Μοντέλ έχει την ικανότητα να προβάλλει τη θέλησή του σε άλλους, υποχρεώνοντάς τους να κάνουν κακό στον εαυτό τους. Μετά τη συνάντηση, η Σκάλλυ κι ο Μώλντερ ανακρίνουν τον θεραπευτή, ο οποίος τους λέει για μία καλόγρια που επισκέφθηκε τον Μοντέλ την ημέρα πριν δραπετεύσει.

Ο άρρωστος Μοντέλ κατευθύνεται σε ένα κατάστημα με είδη σπορ, όπου και τρώει αρκετές σοκολάτες πλούσιες σε πρωτεΐνες. Τηλεφωνεί στον Μώλντερ από εκεί και μιλά αρκετή ώρα ώστε να εντοπιστεί η θέση του. Οι πράκτορες φτάνουν στο κατάστημα. Ο Μώλντερ βλέπει έναν άνδρα έξω από το κτίριο να φορά τη φόρμα της φυλακής. Μα όταν τον συλλαμβάνουν, αποδεικνύεται πως είναι ένας υπάλληλος του καταστήματος.

Το πτώμα του ανθρώπου που βοήθησε να καταδικαστεί ο Μοντέλ ανακαλύπτεται στο σπίτι του, με ολόκληρο το σώμα καλυμμένο με γαλάζια μπογιά. Γύρω από το σώμα υπάρχει ένα Γιαπωνέζικο ιδεόγραμμα, που επαναλαμβάνεται πολλές φορές. Οι πράκτορες καλούν έναν Ιάπωνα πράκτορα στη σκηνή, που μεταφράζει το ιδεόγραμμα, κιτσουνεγκάρι, "κυνήγι της αλεπούς". Ο Μώλντερ παρατηρεί πως το θύμα φοράει βέρα. 'Ερχεται σε επαφή με το μεσιτικό γραφείο όπου εργάζεται η Λίντα Μπόουμαν και παίρνει τη διεύθυνση του σπιτιού στο οποίο η Λίντα θα συναντήσει τον "κ. Φοξ Μώλντερ". Δύο αστυνομικοί πηγαίνουν εκεί, μα ο Μοντέλ τους ξεγελά και ο ένας αστυνομικός "συλλαμβάνει" τον συνεργάτη του. Ο λόγος για το ενδιαφέρον του Μοντέλ για τη Λίντα παραμένει μυστήριο. Ο Μώλντερ, η Σκάλλυ κι ο Σκίνερ συναντούν την Λίντα, η οποία συγκλονίζεται από το θάνατο του συζύγου της. Οι πράκτορες την βάζουν σε επιτήρηση προστασίας και την μεταφέρουν σε ασφαλές σπίτι. Ο Μώλντερ υποψιάζεται πως ο Μοντέλ ίσως να κυκλοφορεί ακόμη εκεί όπου ανακαλύφθηκε το πτώμα. Η υποψία του αποδεικνύεται αληθινή : ανακαλύπτει τον Μοντέλ μέσα σε μία κοντινή αρχιτεκτονική εταιρεία. Ο Μώλντερ τραβά το όπλο του, διατάζει τον Μοντέλ να μείνει ακίνητος, μα ο Μοντέλ κυριεύει τη θέληση του Μώλντερ και ξεφεύγει.

Ο Μώλντερ λέει στην Σκάλλυ ότι το μήνυμα του Μοντέλ ήταν "μην παίζεις το παιχνίδι". Όταν ο Μώλντερ εκφράζει τις αμφιβολίες του για τα κίνητρα του Μοντέλ - και την πιθανότητα να μη έχει σκοτώσει αυτός τον Νέιθαν Μπόουμαν - η Σκάλλυ αρχίζει να υποψιάζεται πως ο συνεργάτης της επηρεάστηκε από τη θέληση του Μοντέλ. Αργότερα, ο Μώλντερ ανακρίνει ξανά την Λίντα Μπόουμαν, ελπίζοντας ν' ανακαλύψει το λόγο του ενδιαφέροντος του Μοντέλ. Δεν εκπλήσσεται και πολύ όταν η Λίντα αποκαλύπτει ότι ήταν παντρεμένη με τον Νέιθαν εδώ και δύο μόνο μήνες. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο Μώλντερ δεν μπορεί να μην προσέξει μικρές λεπτομέρειες στα λόγια της Λίντα, όπως "τον έβαψε με προσοχή" και "τον ζωγράφισε". Συμπεραίνει ότι η Λίντα ήταν αυτή που σκότωσε τον σύζυγό της, όχι ο Μοντέλ. Πιστεύοντας ότι ο Μώλντερ είναι υπό την επήρεια του Μοντέλ, ο Σκίνερ απαιτεί να παραδώσει το υπηρεσιακό του περίστροφο και τον στέλνει στο σπίτι του.

Ο Μώλντερ υποπτεύεται πως η καλόγρια που επισκέφθηκε τον Μοντέλ στην φυλακή ήταν, στην πραγματικότητα, η Λίντα. Επιστρέφει στη φυλακή, ελπίζοντας πως η θεραπεύτρια θα μπορέσει να επιβεβαιώσει τη θεωρία του. Μα πριν η θεραπεύτρια αναγνωρίσει τη Λίντα, λαμβάνει ένα τηλεφώνημα από κάποιον που "θέλει" να την κάνει ν' αυτοκτονήσει. Ο Μώλντερ τηλεφωνεί στη Σκάλλυ και της λέει ότι στο τηλέφωνο ήταν η Λίντα κι όχι ο Μοντέλ. Ο Μοντέλ κυριεύει το μυαλό ενός αστυνομικού, ο οποίος τον μεταφέρει στο ασφαλές σπίτι όπου βρίσκεται η Λίντα με συνεχή φρούρηση. Ο Μοντέλ βρίσκει τη Λίντα και της χαϊδεύει το πρόσωπο. Ο Σκίνερ εντοπίζει τον Μοντέλ και βγάζει το όπλο του. Ο Μοντέλ ξεγελά τον Σκίνερ και τον κάνει να πιστέψει πως κρατά περίστροφο, κάνοντάς τον να τον πυροβολήσει. Ένας άσχημα πληγωμένος Μοντέλ μεταφέρεται στο νοσοκομείο.

Ο Μώλντερ λέει στη Σκάλλυ πως ο Μοντέλ υποκρίθηκε ότι κρατούσε όπλο για να "προσελκύσει τη σφαίρα" αντί για τη Λίντα. Μα η θεωρία του δεν εξηγεί αυτή την πράξη. Ο Μώλντερ πηγαίνει στο νοσοκομείο, ελπίζοντας πως θα μιλήσει με τον Μοντέλ αν αυτός ξαναβρεί τις αισθήσεις του. Μα η Λίντα χρησιμοποιεί τη δύναμή της για να ξεφύγει από τον Μώλντερ, κάνοντάς τον να πιστέψει ότι είναι νοσοκόμα. Όταν ο Μοντέλ ξαναβρίσκει τις αισθήσεις του, η Λίντα κάνει την καρδιά του να σταματήσει. Ο Μώλντερ ανακαλύπτει μία κάρτα που έπεσε από τη Λίντα. Πίσω της είναι γραμμένη η διεύθυνση ενός εμπορικού κτιρίου. Ο Μώλντερ πηγαίνει εκεί, όπου βρίσκει τη Σκάλλυ να τον περιμένει. Η Σκάλλυ λέει ότι η Λίντα είναι στο κτίριο και ότι χρησιμοποιεί έλεγχο πάνω της. Η Σκάλλυ σηκώνει το όπλο της και το βάζει στο στήθος της - πυροβολώντας. Το άψυχο σώμα της Σκάλλυ πέφτει στο έδαφος. Λίγα λεπτά αργότερα, η Λίντα μπαίνει στο δωμάτιο κρατώντας όπλο. Ο Μώλντερ αρπάζει το όπλο από το χέρι της Σκάλλυ και στοχεύει τη Λίντα. Μα η Λίντα ισχυρίζεται πως είναι η Σκάλλυ... και πως η πραγματική Λίντα βρίσκεται ακριβώς πίσω του. Η "Λίντα" ξαφνικά στοχεύει λίγο πιο αριστερά από τον Μώλντερ και πυροβολεί. Ο Μώλντερ γυρίζει και βλέπει το σώμα της Λίντα πίσω του. Η Λίντα μεταφέρεται στο νοσοκομείο. Αργότερα, η Σκάλλυ και ο Μώλντερ μαθαίνουν ότι η Λίντα κι ο Μοντέλ ήταν δίδυμα.