RUSH


Ο μαθητής γυμνασίου Τόνι Ριντς οδηγεί σε μία δασώδη περιοχή του Πίτσφιλτν, στη Βιρτζίνια, προσπερνώντας τις πινακίδες που γράφουν "απαγορεύεται η διέλευση". Είναι αργά και νιώθει τρομαγμένος απ' την μυστηριώδη ησυχία του δάσους. Συναντά δύο άλλους νεαρούς, τον Μαξ Χάρντεν και την φίλη του, την Τσάστιτι Ρέινς. Η Τσάστιτι διστάζει να πει το μυστικό τους στον Τόνι, μα ο Μαξ βάζει τον Τόνι να ορκιστεί ότι ποτέ δεν θ' αποκαλύψει τίποτα απ' όσα είδε στο δάσος. Η συζήτηση διακόπτεται από τα φώτα ενός περιπολικού, μα όταν ο Τόνι γυρίζει το βλέμμα του, ο Μαξ κι η Τσάστιτι έχουν χαθεί. Ο αστυνόμος Φόστερ ρωτά τον Τόνι γιατί βρίσκεται σε ιδιωτική περιοχή και πηγαίνει προς το αυτοκίνητό του. Ξαφνικά ο Τόνι ακούει έναν περίεργο ήχο. Ο φακός του αστυνόμου πέφτει στο έδαφος κι ο Τόνι τον σηκώνει. Είναι καλυμμένος με αίμα. Ο Τόνι κοιτάζει μέσα στο αυτοκίνητο : Ο Φόστερ έχει δολοφονηθεί βίαια.

Το επόμενο πρωί η Σκάλλυ συναντά τον Μώλντερ στο νοσοκομείο όπου του δείχνει το πτώμα του αστυνομικού. Ένα χτύπημα με το φακό ήταν αρκετό για να σπρώξει τα γυαλιά του αστυνομικού μέχρι το πίσω μέρος του κρανίου του. Συναντιούνται με τον σερίφη Χάρντεν, ο οποίος είναι πεπεισμένος ότι τα δακτυλικά αποτυπώματα πάνω στο φακό συνδέουν τον Τόνι με το έγκλημα. Ο Μώλντερ κι η Σκάλλυ προσπαθούν να πάρουν απαντήσεις από τον Τόνι, μα αυτός αρνείται οτιδήποτε έχει σχέση με το έγκλημα. Οι πράκτορες υποψιάζονται ότι ο Τόνι είναι αθώος, μα ενώ ο Μώλντερ πιστεύει πως κάποια μυστηριώδης δύναμη προκάλεσε το φόνο, η Σκάλλυ κλίνει περισσότερο στο ότι ο Τόνι καλύπτει κάποιους φίλους.

Πίσω στο σχολείο, ο Μαξ μπαίνει στην αίθουσα όπου γράφουν διαγώνισμα φυσικής, ένα λεπτό πριν τελειώσει η ώρα. Ο καθηγητής κ. Μπάμπιτ μένει έκπληκτος όταν ο Μαξ τελειώνει αμέσως το διαγώνισμα δίνοντας σωστές λύσεις σε όλα. Ο Μώλντερ κι η Σκάλλυ πλησιάζουν την Τσάστιτι μετά το μάθημα και τη ρωτούν τι ξέρει για τον Τόνι. Της επισημαίνουν ότι ο Τόνι θα μπορούσε να περάσει την υπόλοιπη ζωή του στη φυλακή. Πριν εκείνη μιλήσει, επεμβαίνει ο Μαξ - ο Μώλντερ σημειώνει ότι είναι γιός του σερίφη Χάρντεν. Το κινητό της Σκάλλυ χτυπά και μαθαίνουν ότι το όπλο του φόνου έχει εξαφανιστεί. Οι πράκτορες ξαναβλέπουν την βιντεοκασέτα ασφαλείας στο γραφείο του σερίφη κι ο Μώλντερ προσέχει μία θολή εικόνα δίπλα στο ντουλάπι ασφαλείας, για μία στιγμή. Συμβουλεύονται τον ειδικό στα μεταφυσικά φαινόμενα Τσακ Μπερκς, και καταλήγουν πως η εικόνα αυτή είναι κάτι το υπαρκτό, και πως τα χρώματα της εικόνας ταιριάζουν στα χρώματα του σχολείου : μωβ και χρυσό.

Ο Τόνι βγαίνει απ' τη φυλακή κι η μητέρα του τον κατσαδιάζει επειδή κάνει παρέα με λάθος ανθρώπους. Βγαίνει κρυφά απ' το σπίτι του με τον Μαξ για μία βόλτα με κλεμμένο αυτοκίνητο. Ο Μαξ τον συμβουλεύει να κρατήσει το στόμα του κλειστό, και μετά ρίχνει το αυτοκίνητο πάνω σ' ένα δέντρο. Ο Τόνι, κατάπληκτος, ανακαλύπτει ότι εκτός του ότι δεν έχει χτυπήσει καθόλου, με κάποιο μυστήριο τρόπο βγήκε απ' το αυτοκίνητο πριν τη σύγκρουση. Ο Μαξ στέκει πλάι του, επίσης σώος. Ο Μαξ λέει στον Τόνι ότι σύντομα θα γίνει κι εκείνος "ένας από εμάς".

Την επόμενη ημέρα ο κ. Μπάμπιτ κάνει παρατήρηση στον Μαξ ότι "έκλεψε" στο διαγώνισμα φυσικής. Ο Μαξ βγαίνει τρέχοντας απ' την αίθουσα. Ο Τόνι λέει στην Τσάστιτι ότι θέλει να φύγει, μα εκείνη διστακτικά του λέει ότι είναι πολύ αργά. Στο γεύμα, ο κ. Μπάμπιτ ακινητοποιείται στην καφετέρια του σχολείου από ένα τραπέζι που, απ' ό,τι φαίνεται, κινήθηκε μόνο του. Ο Τόνι, τρομοκρατημένος, υποψιάζεται κάτι όταν βλέπει τον Μαξ να βγαίνει στα γρήγορα απ' το δωμάτιο. Μετά, μία καρέκλα πετάγεται προς τον Μπάμπιτ, σκοτώνοντάς τον. Αν και κανείς απ' τους μάρτυρες δεν είδε τίποτα κοντά στον Μπάμπιτ, η θεωρία του Μώλντερ είναι πως ο Μαξ χρησιμοποίησε κάποιου είδους μεταφυσική δύναμη για να χτυπήσει το θύμα από μακριά. Ο Μαξ όμως μεταφέρεται στο νοσοκομείο γιατί κατέρρευσε από εξάντληση. Τον ανακρίνουν, και η αμυντική του στάση γεννά υποψίες στο μυαλό του σερίφη Χάρντεν για την αθωότητα του γιού του. Ο Μώλντερ πιστεύει πως ο Μαξ νιώθει έξαψη επειδή διέπραξε αυτούς τους φόνους. Η Σκάλλυ ελέγχει το ιατρικό ιστορικό του Μαξ και βλέπει ότι υποφέρει από κάποια εσωστρέφεια, μα έχει και σημάδια σωματικής φύσεως, σημάδια που εμφανίζουν συνήθως οι ποδοσφαιριστές ή οι οδηγοί αγώνων.

Ο Τόνι ακολουθεί κρυφά την Τσάστιτι στο δάσος και τη βλέπει να χάνεται μέσα σ' ένα είδος σπηλιάς. Μπαίνει μέσα μα δεν τη βλέπει πουθενά. Ξαφνικά το σώμα του αρχίζει να έχει σπασμούς κι εκεί ανακαλύπτει την "έξαψη" που επιτρέπει στον Μαξ και την Τσάστιτι να μετακινούνται πιό γρήγορα απ' το μάτι. Εν τω μεταξύ, η Τσάστιτι χρησιμοποιεί την ταχύτητά της για να βοηθήσει τον Μαξ να βγει απ' το νοσοκομείο χωρίς να τον δουν. Τον πηγαίνει πάλι στη σπηλιά για να πάρει άλλη μία δόση της "έξαψης" κι εκπλήσσεται που βρίσκει εκεί τον Τόνι. Ο Τόνι έχει επίσης εθιστεί, μα θέλει να πει στην αστυνομία για τα εγκλήματα του Μαξ. Η Τσάστιτι του λέει κουρασμένα ότι ο Μαξ βγήκε απ' το νοσοκομείο.

Ο σερίφης Χάρντεν ψάχνει στο δωμάτιο του γιού του και βρίσκει το φακό που είχε κλαπεί απ' την αστυνομία. Ο Μαξ εμφανίζεται ξαφνικά και παραδέχεται πως σκότωσε τον αστυνόμο Φοστερ. Με υπεράνθρωπη ταχύτητα, αρχίζει να χτυπά τον πατέρα του και ετοιμάζεται να τον σκοτώσει με τον ίδιο φακό, όταν ο Τόνι, κάνοντας χρήση της "έξαψης", εμφανίζεται κι επεμβαίνει. Ο σερίφης μεταφέρεται στο νοσοκομείο κι ο Μώλντερ με την Σκάλλυ καταλήγουν ότι κάποιος εμπόδισε τον Μαξ αυτή τη φορά. Η Τσάστιτι κι ο Τόνι, πιστεύοντας ότι ο Μαξ θα τους σκοτώσει, προσπαθούν να γυρίσουν πίσω στη σπηλιά. Μα είναι ήδη εκεί όταν φτάνουν. Ο Τόνι κι ο Μαξ παλεύουν κι η Τσάστιτι σκοτώνει τον Μαξ πυροβολώντας τον στην πλάτη. Ενώ η σφαίρα βγαίνει απ' το σώμα του Μαξ, η Τσάστιτι λέει στον Τόνι πως δεν μπορεί να ζήσει χωρίς την "έξαψη" και στέκεται εμπρός στον Μαξ - επιτρέποντας στη σφαίρα να την χτυπήσει στο στήθος. Ο Μώλντερ κι η Σκάλλυ φτάνουν στη σπηλιά και βρίσκουν τον Τόνι να κρατά το σώμα της Τσάστιτι ενώ ο Μαξ κείτεται πιό πέρα.

Πάλι στο νοσοκομείο, ο Μώλντερ αναφέρει ότι τίποτα περίεργο δεν βρέθηκε στη σπηλιά και πως η σπηλιά σφραγίστηκε με τσιμέντο. Λέει στη Σκάλλυ πως ίσως η σπηλιά να επηρρέαζε μόνο τους εφήβους εξ αιτίας της φυσικής και ορμονικής διαφοράς τους απ' τους ενήλικες. Οι πράκτορες κοιτάζουν τον Τόνι. Εκείνος έχει καρφώσει το βλέμμα του στο ρολόι που προχωρά αργά, ξέροντας ότι θα είναι για πάντα παγιδευμένος σ' έναν κόσμο κανονικής, αργής ταχύτητας.