FIRST PERSON SHOOTER


Τρεις νεαροί φορούν τις περίεργες στολές τους σ' ένα βεστιάριο. Οπλίζουν τα υπερμοντέρνα αυτόματα όπλα τους κι ετοιμάζονται για μάχη. Μα το πεδίο μάχης τους είναι ένα παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας, όπου και πρέπει ν' αντιμετωπίσουν φανταστικούς οπλισμένους άντρες. Οι ελεγκτές του παιχνιδιού, ο Άιβαν κι η Φοίβη, ελέγχουν τα ζωτικά αποθέματα κάθε παίκτη χρησιμοποιώντας μία εξωτερική κονσόλα. Ένας απ' τους παίκτες "πληγώνεται" κι άλλος ένας περιμένει, ενώ ο Ρέτρο προχωρά περισσότερο στα βάθη του εικονικού περιβάλλοντος, για να συναντήσει μία όμορφη πολεμίστρια που φορά δερμάτινη στολή και κρατά στιλέτα. "Είμαι η Ματρέα" του λέει και τον πλησιάζει. "Αυτό είναι το παιχνίδι μου". Στο χέρι της κρατά ένα παλιό πιστόλι και τον σημαδεύει. Ο Ρέτρο καταφέρνει να δει μόνο τις σπίθες που πετάγονται απ' το παλιό πιστόλι ενώ εκείνη τραβά τη σκανδάλη.

Αργότερα, εκείνη τη νύχτα, ο Μώλντερ κι η Σκάλλυ μπαίνουν στο κτίριο της εταιρείας FPS περνώντας από εξονυχιστικό έλεγχο. Εκεί τους συναντούν οι Μοναχικοί Πιστολάδες, που είναι αδικαιολόγητα ενθουσιώδεις σχετικά με την εταιρεία. Η τριάδα τους εξηγεί ότι είναι σύμβουλοι του παιχνιδιού, μα ο θάνατος του Ρέτρο αποτελεί σημαντικό εμπόδιο στην διάθεση των μετοχών της εταιρείας.

Η Σκάλλυ εξετάζει το πτώμα του Ρέτρο και δηλώνει ότι ο άντρας πυροβολήθηκε. Ο Άιβαν απορρίπτει αυτή την ολοφάνερη αιτία, λέγοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει πραγματικό όπλο από τον εξαιρετικά αυστηρό έλεγχο του κτιρίου. Το όλο σενάριο, τους εξηγεί η Φοίβη, είναι ψηφιακό. Τίποτα δεν υπάρχει στον χώρο του παιχνιδιού. Ο Μώλντερ ξαναβλέπει την βιντεοκασέτα του παιχνιδιού, η οποία δεν δείχνει τίποτα το ασυνήθιστο. Όμως, όταν αλλάζουν την απεικόνιση του παιχνιδιού και τα πάντα απογυμνώνονται, βλέπουν μία γυναίκα να πυροβολεί τον Ρέτρο. Ο Μώλντερ κι οι Μοναχικοί Πιστολάδες σοκάρονται, μα το πρόσωπο της Φοίβης δείχνει να την αναγνωρίζει. Όταν οι άντρες βγαίνουν απ' το δωμάτιο, κοιτά τη γυναίκα στο μόνιτορ. "Η Θεά" ψιθυρίζει με δυσπιστία.

Ο Μώλντερ δίνει σ' έναν αστυνομικό το προφίλ της Ματρέα ως την κατ' εξοχήν ύποπτη, μα η Σκάλλυ δεν πιστεύει ότι ένας εικονικός θηλυκός χαρακτήρας θα μπορούσε να διαπράξει πραγματικό φόνο. Η συζήτησή τους διακόπτεται από την είσοδο του Ντάριλ Μουσάσι, ενός εξαίρετου προγραμματιστή παιχνιδιών και παίκτη-θρύλου. Σαν ενθουσιασμένα αγοράκια, ο Μώλντερ και οι Μοναχικοί Πιστολάδες φεύγουν για να παρακολουθήσουν τον Μουσάσι ν' αντιμετωπίζει την απρόσμενη θηλυκή παρουσία. Σοκάρονται όμως όταν ο Μουσάσι βρίσκει τραγικό τέλος σε λίγα λεπτά, όταν η Ματρέα τον αποκεφαλίζει μ' ένα ξίφος Σαμουράι.

Ολοκληρώνοντας την προκαταρκτική εξέταση του Ρέτρο, η Σκάλλυ παραξενεύεται που η πληγή δεν έχει κανένα απολύτως στοιχείο. Διαφωνεί με τον Μώλντερ για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, συζητώντας αν προσθέτουν βία στην κοινωνία ή βοηθούν στην εκτόνωσή της. Καθώς τα απομεινάρια του Ντάριλ Μουσάσι μεταφέρονται στο νεκροτομείο, ο Μώλντερ δέχεται ένα τηλεφώνημα από το Τμήμα πως η ύποπτη γυναίκα βρίσκεται στο κρατητήριο. Εκεί ο Μώλντερ και η Σκάλλυ πρέπει να προσπεράσουν τους αστυνομικούς που τριγυρίζουν την σέξυ γυναίκα, μία χορεύτρια καμπαρέ. Βλέποντας τη φωτογραφία που της μοιάζει, τους λέει ότι την πλήρωσε κάποια ιατρική εταιρεία για να σκανάρει το σώμα της σε υπολογιστή. Οι πράκτορες την αφήνουν να φύγει.

Πίσω στα γραφεία της FPS, οι Μοναχικοί Πιστολάδες ετοιμάζονται να μπουν στο χώρο του παιχνιδιού για να εμφυτεύσουν ένα πρόγραμμα που θα διορθώσει το πρόβλημα. Πριν ετοιμαστούν όμως το παιχνίδι αρχίζει μόνο του και οι Πιστολάδες βρίσκονται στο στόχαστρο. Ο Μώλντερ τρέχει να μπει στον χώρο του παιχνιδιού για να τους σώσει, μα δεν καταφέρνει να βγει πάλι πριν κλείσει ο θάλαμος και παγιδεύεται μέσα στο παιχνίδι. Η Φοίβη κι η Σκάλλυ παρακολουθούν καθώς η μορφή του Μώλντερ χάνεται απ' τα μάτια τους. Οι στατιστικές του εμφανίζονται ακόμα στην οθόνη, και καταλαβαίνουν ότι αν κι ο Μώλντερ δεν βρίσκεται στο χώρο του παιχνιδιού σωματικά, έχει χαθεί κάπου μέσα στο παιχνίδι.

Η Σκάλλυ εξαγριωμένη κατηγορεί τον Άιβαν για το ότι έβαλε αυτή την παίκτρια στο παιχνίδι, μα η Φοίβη βγαίνει απ' το δωμάτιο κλαίγοντας γεμάτη ενοχές. Ενώ η Σκάλλυ την ακολουθεί, η γυναίκα παραδέχεται πως δημιούργησε την Ματρέα προσπαθώντας να βάλει μία γυναικεία παρουσία στον κόσμο των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Όμως επιμένει ότι δεν μπορεί να καταλάβει πώς ο χαρακτήρας πέρασε στο παιχνίδι.

Μέσα στο παιχνίδι, ο Μώλντερ κι η Ματρέα πολεμούν. Η Ματρέα μπορεί να εξαφανίζεται και να μετακινείται κατά βούληση, μα ο Μώλντερ καταφέρνει να επιζήσει. Η Ματρέα πολλαπλασιάζεται και συνεχίζει να τον καταδιώκει. Έχοντας πολλά πλεονεκτήματα καταφέρνει ν' αφοπλίσει τον Μώλντερ. Τελικά, απελπισμένη, η Σκάλλυ ετοιμάζεται και μπαίνει στο παιχνίδι, κρατώντας ένα ισχυρό όπλο. Λίγο - λίγο καταφέρνει να υπερνικήσει την Ματρέα, μα η κατάσταση δυσκολεύει συνεχώς. Η Ματρέα τους καταδιώκει μ' ένα τανκ.

Η Φοίβη τελικά αποφασίζει πως πρέπει να σβήσει εντελώς το παιχνίδι. Ο Άιβαν προσπαθεί να την σταματήσει, γιατί αν το κάνει θα καταστρέψει τα πάντα, μα τελικά η Φοίβη τα καταφέρνει. Πατώντας μερικά κουμπιά, το παιχνίδι εξαφανίζεται εντελώς. Προς στιγμήν φαίνεται ότι ο Μώλντερ με την Σκάλλυ χάθηκαν μαζί με το παιχνίδι, μα όταν ανοίγει ο θάλαμος, οι δύο πράκτορες είναι μέσα, εξαντλημένοι και ταλαιπωρημένοι.

Αργότερα, ενώ ο Ιβάν δουλεύει στον υπολογιστή του, μία νέα θηλυκή παρουσία εμφανίζεται και μοιάζει με κάτι που κυριαρχούσε στο παιχνίδι - Η Ειδική Πράκτορας Ντέινα Σκάλλυ.